شاید به تازگی نام تکنولوژی POC به گوش شما خورده باشد. چه بسا هم قبلا در درازا نصب دوربین مداربسته به تشکیل چنین فناوری برای دوربین های مداربسته فکر کرده باشید. تکنولوژی POC برای دوربین های آنالوگ گرد از ایده هایی است که میتواند روند و تاثیر نصب دوربین های مداربسته را کاملا تغییر دهد. 

 

POC چیست؟


در ابتدایی ترین تعریف POC همان برابر POE در دوربین های مداربسته آنالوگ است. با به کارگیری تکنولوژی POC شما میتوانید دوربین های مداربسته خود را از طریق کابل تصویر (کواکسیال) تغذیه هم کنید. پس دیگر نیازی به کشیدن کابل برق و تصویر مجزا برای هر دوربین و پیمان دادن منبع تغذیه ندارید. همه دوربین هایی که به DVR متصل شده اند گذشته از ارسال تصویر، برق خویش را هم از راه همین دستگاه اخذ می کنند. 

استفاده از این فناوری می تواند موعد نصب دوربین های مداربسته را به شدت تفریق دهد و همچنین عیب یابی و تعمیر سیستم های آنالوگ را ساده تر کند. 

 

POC چطور کار می کند؟


نحوه پیشه POC کمی با POE متفاوت است. در فناوری POE از دو رشته از سیم های کابل شبکه برای تغذیه ساز و برگ بهره‌گیری می شد. ولی در کابل های کواکسیال رشته اضافه ای وجود ندارد، به همین خاطر متخصصان، برق را از طریق مغزی و شیلد کابل ارسال می کنند. سیگنال تصویر دوربین هم توسط یک Encoder بر روی ولتاژ ارسالی سوار می شود و در محل گرفتن مجدد توسط Decoder به شکل سیگنال تصویر دیجیتال در می آید. البته این فقط روند عمومی پیشه این فناوری است و جزئیات تخصصی روش شغل آن زیاد طولانی تر است. 

 

 

آشنایی با تکنولوژی POC در نصب دوربین های مداربسته

 

محدودیت ها در سیستم POC


گذشته از تمام مزایای سیستم POC این سیستم محدودیت هایی هم دارد. بزرگترین محدودیت این سیستم، حدود بودن گونه دوربین و DVR در سیستم مداربسته است. در صورتی که بخواهید دوربین های آنالوگ را به صورت POC تغذیه کنید، خویش دوربین ها حتما باید این فناوری را پشتیبانی کنند. دستگاه DVR هم حتما باید حائز خروجی های POC باشد. چنانچه یکی از این دو شرط استوار نباشد شما باید دوربین را به صورت مجزا تغذیه کنید. همچنین به یاد داشته باشید که فناوری POC فقط برای دوربین های آنالوگ نسل جدید (آنالوگ HD) قابل کاربرد است و دوربین های آنالوگ کهن نمی توانند POC باشند.


اخبار تهران دوربین ,مداربسته ,آنالوگ ,فناوری ,تغذیه ,سیستم ,برای دوربین ,حتما باید ,سیگنال تصویر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش نگهداری انواع گل و گیاه قیمت بیسیم موتورولا | خرید بیسیم کنوود فروشگاه gsutr دایجستیو azimsanat فروشگاه مقالات دانشجویی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان چهارده معصوم-خطابه غدیر-جشن غدیر آموزشگاه رانندگی در مشهد،آموزشگاه آنلاین رانندگی مشهد