کریسمس یگانه از بهترین هنگام ها برای تجربه سفری رویایی ، جذاب و متفاوت است .اگر شما نیز به تعقیب داشتن این تجربه خواستنی هستید و میخواهید تعطیلاتی خاطره انگیز را برای عزیزانتان رقم بزنید با ما همراه شوید . فرا رسیدن کریسمس در اغلب کشور های عالم همراه با جشن و روشنایی است .قدم زدن در خیابان های برفی ، تماشای کاج های تزیین شده و نورانی ، لذت از شنیدن سرود و آواز های کریسمس ، همهمه و هیجان در بازارهای کهنه و مراکز نوین همه و همه از جذابیت های بیادماندنی سفردر این روزهای سرشار از نشاط و رویا است .

 

۴ کشور برای سفر در کریسمس

اگرقصد دارید تجربه سفری بی نظیر را در کریسمس داشته باشید ما به شما شناسایی میکنیم ;شهرهای کوچک و کبیر آسیایی و اروپایی که کریسمس را با زیبایی هر چه تمام تر جشن میگیرند. با آمیتیس به اتفاق باشید.

 

استانبول در کریسمس


از استانبول و تماشای آتش بازی تنگه بسفر و شام شب کریسمس در رستوران های جهانگیر، تماشای دبی غرق در شادی و روشنایی در شب کریسمس و نور افشانی و آتش بازی تمام عیار کناره برج الخلیفه و لذت از کنسرت های گوناگون تا صربستان و داشتن شبی دلشاد و هیجان انگیز در میدان شهر وموسیقی و جشن در خیابان سوتوگورسکا و تماشای زرق و برق خیره کننده کریسمس در تایلند و شب های شاد در سواحل پوکت قطعا شما را وسوسه میکند تا الان برای تعطیلات خود برامه ریزی کنید . 

بخش هیجان انگیز دیگر در کریسمس فستیوال های است که همه را وسوسه میکند . اگر در استانبول کریسمس را میگذرانید حتی در شب سنه نو مراکز ی مثل الیویوم ، پالادیوم ، خیابان خودسالاری مراسم دلشاد و مفرحی را تا نیم های شب برایتان تدارک دیده اند . همچنین ازتخفیف های 20 لغایت 70 % هم لذت میبرید .

 

دبی در کریسمس


در دبی فستیوال با حراج های استثنایی از اول ژانویه نخست میشود پس میتوانید از در حال و هوای کریسمسی لذت ببرید

 

صربستان در کریسمس


صربستان مقصد مناسبی برای سفر کریسمس شماست . فستیوال در بلگراد زیاد لذت دسته خواهد بود . حراج های کریسمس در مراکز مدرن بلگراد میتواند برایتان بسیار جذاب و یادبود انگیز باشد .

 

تایلند در کریسمس


در تایلند جدا از مراکز بزرگش ، از بازارهای شناور و بازارهای حراجی در خیابان های زیبایش کریسمس را دو چندان برای شما و عزیزانتان خاطره ساز میکند .


اخبار تهران کریسمس ,تماشای ,خیابان ,انگیز ,میکند ,مراکز ,مراکز ,فستیوال ,وسوسه میکند ,هیجان انگیز ,تجربه سفری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی تخصصی انواع آشپزخانه مدرن اخبار حوادث رادکان بنای توس آرش گیمز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تولید کننده انواع تابلو ورزشی دانلود برای شما